HTML

KisRóka...az élet...

Emlékek, érzések, remények, vágyak, célok... KisRóka, Mac, Mekmiller ...Lölki...

Friss topikok

  • Avelin07: @felutonmegmegvolt: választásra érdemessé teszem magam, mert vannak abszolút értékek...és a fontos... (2012.05.29. 11:20) Keresem KisRókámat.....

Címkék

Archívum

A Boldogság szigete...

2012.06.20. 12:24 Avelin07

Kettő is van belőle :)...az egyik a fizikai értelemben vett sziget...a Nyulaké...amihez már most olyan sok csodálatos emlék fűz Miattad, ami sosem lesz kitörölhető...a másik ami érzelmi, lelki értelemben vett Boldogság sziget és ami a legtöbbet jelenti, ez pedig Te vagy, a Veled töltött idő semmihez sem hasonlítható, semmi sem tudja felülírni, az egyetlen és legfontosabb Boldogság állapot! Ahol Te vagy, én ott érzem magam otthon, ahol Te vagy, én ott érzem, megérkeztem!

Nincsen más dolgom, mint megteremteni azokat a feltételeket, amelyekkel számodra én leszek ez a stabil sziget amibe belekapaszkodhatsz, ami megállítja a sodródásodat. Tudom, hogy erre vágysz...tudom, hogy érezni és ölelni akarsz, mert engem sem könnyű felülírni :P...azt is tudom, hogy engem csak akkor választanál, ha bebizonyítom, hogy soha többé nem fogsz csalódni bennem, hogy meg tudom teremteni számodra a biztonságot, hogy Te is mindig azt érezhesd, hogy megérkeztél. Megérkeztél egy szerelmi kuckóba, megérkeztél oda ahol a boldogságot találod, megérkeztél haza, oda ahol én várok Rád! 

Az első lépés, hogy én újra kezdjem. Ehhez már megvan az albérlet, ez egy ideiglenes táborhelynek tökéletes, ahol vendégül tudlak látni és ahonnan továbblépve már a közöset lehet építeni. Legkésőbb augusztus elsejével költözöm, de igyekszem úgy alakítani, hogy ez hamarabb megtörténjen, mert nincs maradásom. Amióta megvan a lehetőségem, hogy lépni tudjak, minden nap kínszenvedés maradni, vágom a centit, már rég nem működik a "nem foglalkozom a dolgokkal", a "majd valahogy elleszek", már csak a szabadság vágy és az önállóság motivál és az, hogy eléd is független, céltudatos férfiként  állhassak, hogy ne legyenek kétségeid afelől én vagyok az embered!  

Én vagyok az Embered, én vagyok az aki, mindent megtud és meg akar adni Neked! Én vagyok az akivel "kishülyeként" gyógyulhatsz addig, amíg szívünk egy utolsót nem dobban...és még az is egy boldog pillanat lesz, mert tudni fogjuk, boldog és szép életet éltünk egymással :)

Azért találkoztunk, hogy kiteljesedhessünk, hogy kiteljesítsük a másikat, olyan testi-lelki harmónia van közöttünk, amit meg kell élnünk, mert máshol nem fogjuk megtalálni!

Szeretlek! Tudom mit akarok, és mindent meg is valósítok, magamért, Érted, Értünk! :)

P! R!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lolkirokaja.blog.hu/api/trackback/id/tr664595320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása