HTML

KisRóka...az élet...

Emlékek, érzések, remények, vágyak, célok... KisRóka, Mac, Mekmiller ...Lölki...

Friss topikok

  • Avelin07: @felutonmegmegvolt: választásra érdemessé teszem magam, mert vannak abszolút értékek...és a fontos... (2012.05.29. 11:20) Keresem KisRókámat.....

Címkék

Archívum

kitartottam...

2012.06.02. 23:59 Avelin07

Körbeértem...jobb idővel, mint tavaly és sokkal nagyobb fájdalmakkal. Volt, hogy lehetetlennek tűnt, volt, hogy keservesen nehéz volt, de nem adtam fel, ahogy ezután már semmit nem adok fel, amit elhatároztam...

Velem voltál, láttalak és éreztelek...Szeretlek!.... és bárhol is legyél, bárkivel is legyél én mindig Szeretni foglak, mert ebből az érzésből tudok a legtöbbet meríteni, ezt az érzést szeretném megélni, ez az érzés segít engem legjobban az utamon, ez az érzés az én boldogságom....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lolkirokaja.blog.hu/api/trackback/id/tr304562027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása